Bestellen

Help! ik heb per ongeluk de verkeerde contactgegevens voor mijn bestelling ingevuld, kan ik deze nog aanpassen?

Zorg ervoor dat je je verzendadres en persoonlijke bericht goed controleert voordat je je bestelling plaatst. We beginnen direct met de verwerking van bestellingen en het is mogelijk dat er geen wijzigingen worden aangebracht nadat de bestelling is geplaatst. Wij zullen ons best doen om je van dienst te zijn als we jouw bestelling nog niet hebben ingepakt of verzonden hebben. Stuur een e-mail naar hello@ongewoonkado.nl en we zullen er alles aan doen om je te helpen.


Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat? 

Als je bestelling nog niet verstuurd is, kun je de bestelling annuleren door ons een email te sturen. Je krijgt dan zo snel mogelijk je geld terug. Als de bestelling al verzonden is, kun je het op eigen kosten terug sturen. Stuur ons eerst een email en dan ontvang je het herroepingsformulier die je met pakket mee moet sturen. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.


Verzenden

Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?

We werken samen met kleine leveranciers en veel producten worden met de hand gemaakt. Onze streven is alle pakketten binnen 1 werkdag te verwerken en te versturen. Mocht de levertijd langer zijn dan wordt dit op onze productpaginas vermeld of wordt er contact met je opgenomen.
 

Hoe worden jullie pakketten verstuurd? 

Onze pakketten worden met een Track & Trace code via PostNL verstuurd. Zodra het pakket verstuurd is krijg je van ons een email met daarin een link en de Track & Trace code. Zo kun je de bestelling heel makkelijk volgen.

Wat zijn jullie verzendkosten? 
- Binnen Nederland:

€ 4,95 (Verzending meestal binnen 1 werkdag)
Alle bestellingen boven de €75,00 worden gratis verstuurd naar een adres in Nederland.
Het is ook mogelijk om op afspraak je bestelling GRATIS in Nunspeet op te komen halen. Er wordt na het bestellen contact met je op genomen om een afspraak in te plannen.  

- Naar België:
€ 8,75 (Verzending meestal binnen 1-2 werkdag(en)).
Alle bestellingen boven de €100,00 worden gratis verstuurd naar een adres in Belgie.


Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verstuurd is? 

Wanneer je bestelling verwerkt en verstuurd is, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met een Track & Trace code.


Mijn bestelling wordt verzonden als cadeau, kan ik een leveringsdatum aanvragen?

Het is mogelijk om een aanvraag te doen voor verzending NA een bepaalde datum (afhankelijk van de beschikbaarheid van een giftbox). Vermeld de gewenste leverdatum in de "Opmerkingen" bij het afrekenen, of stuur een e-mail naar hello@ongewoonkado.nl
 

Mijn bestelling is een cadeau, kunnen jullie het rechtstreeks naar de ontvanger sturen?

Ja dat kan! Bij het afrekenen kun je zowel een factuuradres als een verzendadres opgeven. De factuur wordt altijd per email verstuurd dus de ontvanger zal de prijzen nooit te zien krijgen, wel zo prettig bij een cadeau.
 

Leveren jullie ook naar het buitenland?

Op dit moment is de verzending beperkt tot Nederland en België. 

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen? 

Je kunt veilig betalen via iDeal, PayPal, Bancontact en door het bedrag vooraf over te maken (het pakket wordt verzonden nadat betaling is binnengekomen). 

© 2019 - 2020 Ongewoon Kado | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.