FAQ's Bestellen

Help! ik heb per ongeluk de verkeerde contactgegevens voor mijn bestelling ingevuld, kan ik deze nog aanpassen?
Zorg ervoor dat je je verzendadres en persoonlijke bericht goed controleert voordat je je bestelling plaatst. We beginnen direct met de verwerking van bestellingen en het is mogelijk dat er geen wijzigingen worden aangebracht nadat de bestelling is geplaatst. Wij zullen ons best doen om je van dienst te zijn als we jouw bestelling nog niet hebben ingepakt of verzonden hebben. Stuur een e-mail naar hello@ongewoonkado.nl en we zullen er alles aan doen om je te helpen.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat? 
Als je bestelling nog niet verstuurd is, kun je de bestelling annuleren door ons een email te sturen. Je krijgt dan zo snel mogelijk je geld terug. Als de bestelling al verzonden is, kun je het op eigen kosten terug sturen. Stuur ons eerst een email en dan ontvang je het herroepingsformulier die je met pakket mee moet sturen. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.


Verzenden

Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?
Onze streven is alle bestellingen die op een werkdag vóór 12.00 binnenkomen, dezelfde dag te versturen. Heb je na 12.00 besteld, dan wordt je bestelling de volgende dag (muv zondagen) verstuurd. 

Hoe worden jullie pakketten verstuurd? 
Onze pakketten worden met een Track & Trace code via PostNL verstuurd. Zodra het pakket verstuurd is krijg je van ons een email met daarin een link en de Track & Trace code. Zo kun je de bestelling heel makkelijk volgen.

Wat zijn jullie verzendkosten? 
* Binnen Nederland:

Brievenbuskado's: €3,80
Giftboxen: € 4,95 

GRATIS verzending Nederland
Voor alle bestellingen >€75,00 
Voor alle adressen in Nunspeet (Gebruik bij het afrekenen kortingscode: NUNSPEET)

* België:
Alle pakketten (incl. brievenbuskado's) € 8,75 

GRATIS verzending België
Voor alle bestellingen >€100,00

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verstuurd is? 
Wanneer je bestelling verwerkt en verstuurd is, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met een Track & Trace code.

Mijn bestelling wordt verzonden als cadeau, kan ik een leveringsdatum aanvragen?
Ja zeker, vermeld de gewenste leverdatum en tijdstip (Bezorgen op afspraak) tijdens het afrekenen.

Mijn bestelling is een cadeau, kunnen jullie het rechtstreeks naar de ontvanger sturen?
Ja dat kan! Bij het afrekenen kun je zowel een factuuradres als een verzendadres opgeven. De factuur wordt altijd per email verstuurd dus de ontvanger zal de prijzen nooit te zien krijgen, wel zo prettig bij een cadeau.

Leveren jullie ook naar het buitenland?
Via onze website, op dit moment, is de verzending via onze website beperkt tot Nederland en België. Mocht je een giftbox naar een andere land willen versturen, laat ons het even weten. 

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen? 
Je kunt veilig betalen via iDeal, PayPal, Bancontact, Achteraf betalen (via Klarna). Het is ook mogelijk het bedrag vooraf over te maken (het pakket wordt verzonden nadat betaling is binnengekomen). 

© 2019 - 2021 Ongewoon Kado | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel