FAQ's Bestellen, verzenden & betalen

Bestellen
- Help! ik heb per ongeluk de verkeerde contactgegevens voor mijn bestelling ingevuld, kan ik deze nog aanpassen?

Zorg ervoor dat je je verzendadres en persoonlijke bericht goed controleert voordat je je bestelling plaatst. We beginnen direct met de verwerking van bestellingen en het is mogelijk dat er geen wijzigingen worden aangebracht nadat de bestelling is geplaatst. Wij zullen ons best doen om je van dienst te zijn als we jouw bestelling nog niet hebben ingepakt of verzonden hebben. Bel ons op : +31 341 2697 77 en we zullen er alles aan doen om je te helpen.

- Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat? 
Je kunt je bestelling tot 12.00 annuleren. Bel ons vóór 12.00 (muv zondagen) op +31 341 2697 777. Je krijgt dan zo snel mogelijk je geld terug.

Als de bestelling al verzonden is, kun je het op eigen kosten terug sturen. Stuur ons eerst een email en dan ontvang je het herroepingsformulier die je met pakket mee moet sturen. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.


Verzenden
- Wat zijn jullie verzendkosten? 
* Nederland
GRATIS verzending voor alle giftboxen en brievenbuskado's

Verzendtarieven losse wenskaarten Nederland:
Één wenskaart: €0,90
2-5 wenskaarten: €4,10
GRATIS verzending > €20

* België
Voor alle giftboxen en brievenbuskado's: €4,95.

Losse wenskaarten:
Één wenskaart: €1,55
>2 wenskaarten: €4,95

GRATIS verzending > €100

- Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?
Onze streven is alle bestellingen die op een werkdag vóór 12.00 binnenkomen, dezelfde dag te versturen. Heb je na 12.00 besteld, dan wordt je bestelling de volgende werkdagdag verstuurd.

Voor de bezorging van je kado zijn we afhankelijk van de diensten van PostNL. Op dit moment zou het kunnen dat je pakket er iets langer over doet dan gebruikelijk, i.v.m. de Coronamaatregelen. De meeste pakketten worden momenteel binnen 1-3 werkdagen bezorgd.

- Hoe worden jullie pakketten verstuurd? 
Onze pakketten worden met een Track & Trace code via PostNL verstuurd. Zodra het pakket verstuurd is krijg je van ons een email met daarin een link en de Track & Trace code. Zo kun je de bestelling heel makkelijk volgen. Heb je geen mail ontvangen? Laat het ons even weten.

- Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verstuurd is? 
Wanneer je bestelling verwerkt en verstuurd is, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met een Track & Trace code.

- Mijn bestelling wordt verzonden als cadeau, kan ik een leveringsdatum aanvragen?
Je kunt je wensen van een leveringsdatum in de opmerkingen bij het afrekenen achterlaten. We zullen hier rekening meehouden maar aangezien we afhankelijk zijn van de diensten van PostNL kunnen we nooit 100% garanderen dat je cadeau die dag wordt geleverd.

Hou er rekening mee dat de meeste pakketten meestal binnen 1-3 werkdagen bezorgd worden. Brievenbuspakketten gaan met de reguliere brievenbus mee en worden daardoor niet op de zondag of maandag bezorgd.

Mocht je willen dat de ontvanger het cadeau op een bepaalde dag pas geopend mag worden, geef dit aan in de opmerkingen en we zullen dit op het etiket zetten. 

- Mijn bestelling is een cadeau, kunnen jullie het rechtstreeks naar de ontvanger sturen?
Ja dat kan! Bij het afrekenen kun je zowel een factuuradres als een verzendadres opgeven. De factuur wordt altijd per email verstuurd dus de ontvanger zal de prijzen nooit te zien krijgen, wel zo prettig bij een cadeau.

- Leveren jullie ook naar het buitenland?
Via onze website, op dit moment, is de verzending via onze website beperkt tot Nederland en België. Mocht je een giftbox naar een andere land willen versturen, laat het ons even weten. 


Betalen
- Op welke manieren kan ik betalen? 
Je kunt veilig betalen via iDeal, PayPal, Bancontact, Achteraf betalen (via Klarna). Het is ook mogelijk het bedrag vooraf over te maken (het pakket wordt verzonden nadat de betaling is binnengekomen). 

© 2019 - 2021 Ongewoon Kado | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel